buhudetregnar(regnade)

Nu är det tydligen sommar. Allt som skulle göras innan sommaren är nästan avklarat. Det som inte är gjort är att rutinerat börja jogga, jag ska ju som sagt till FRANKRIKEMEDPÄYESBABY och jag måste vara shapead. Vi kommer vara snyggast i la fakking france, det är ett som är säkert!
Det har regnat och alla syrenhäckar jag har sett är asfula för att de har regnat sönder, jag som brukade gilla dem. Vad händer med världen. Världens regnigaste start på lov. Prutt. Blöt prutt.
Men när det regnar måste man roa sig, så jag och anna har rensat ur min garderob (ser ingen skillnad trots att det ligger fyra högar kläder på min övervåning). Garderoben är ganska full men känns ganska tunn. Jag vill ha. Massa kläder. Annars har jag bubblt bubbelbad, kollat på Titanic och ätit sourcreamfranskaörterchips(!!!!). Och kollat på satc och firat studenter och kastat sniglar och ätit jordgubbar och smörgåstårta.
Igår var det stan med anna som gällde, vi var på Forex och det var jättesorgligt, då jag av någon cp anledning fick för mig att det var smart att inte åka till Portugal. Det var det osmartaste i mitt liv hittils. Jag gråter en skvätt när jag ser att det är trettio grader varmt där.

Jag har hunnit med en hejdå-klassfest, den var muchotrevlig och det blev inte mycket sömn. Mucho mucho muy bien!(hejjagkanintespanska.se) Och appropå skolan blev jag inte ledsen när mina betyg anlände i brevlådan igår. Hoho.


PS. jill, efter våran väldans mysiga och mumsiga spontanträff kidnappade jag två glas som är dina. De finns att återhämta på dörrhandtaget upp till min trapp. Det ingår kaffe med kardemumma i.

GLAD BÖRJAN PÅ SOMMAREN *"==)
 *2009 WOOW


Kommentarer
Postat av: Jill

Glas! I wants them =D Tänkte faktiskt på det när jag kom hem, men ähwhatthefuck liksom. Vi tar det när det nu blir!

Lots of love, babe! <3

2009-06-18 @ 01:01:39
URL: http://ladystarduck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0