dagens tre

1. Midsommar 2009 blev faktiskt riktigt lyckad - middag, kubb, med andra ord, mat, refvbensspjäll, dryck, chips, katt, godis, sång, skrik, musik, paj, prat och en himla massa skratt. TOPPEN! Hemkomst vid tvåtiden någonting, YAY.
(OCH inte nog med det tjänade jag 500 spänn på att sjunga för barnen i Rånäs med thebestsyssling Molly, CATSCHING!) 

2. Idag tog jag sommarens hittills längsta sovmorgon till halv tolv. Kollade på Let's Dance och Tyra Bank's Show parallellt, drack te och åt vaniljkexs till frukost. Jag har även hunnit ta en kopp kaffe och tänkt "menkandubaradra" högt framför datorn. Jag har kommit fram till att mitt hår behöver klippas och att jag vill ha den röda kavajen på Topman.

3. Min blogg är så ful och tråkig att jag vill bajsa på den. Ska nog göra något ynkligt försök att åtgärda det hela idag, imorgon eller om en månad. Jag ska även städa mitt rum, skapa musik och skriva en pjäs när jag känner att jag har tid med det, eller snarare lust med det. Vilket lär bli inom tre dagar.

(4. Om inte jag får åka till IKEA i nästa vecka kommer jag kasta en tallrik i golvet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0