måndag jag är säker

Jag skulle vattna mina blommor idag. De har nästan dött, jag har haft lite mycket annat att tänka på.
Joggat, läst Twilightboken (nummer ett, är inte helt övertygad än men den är definitivt bättre än filmen), ätit middag, badat bubbelpool och solat utan solskydd. Det är ju så jävla bra när man inser klockan halv sju på kvällen att "oj, jag använde inget solskydd idag". Men det känns inte som att jag har bränt mig i allafall.

Ikväll ska jag och erika undersöka den nya serien som börjar på TV4 klockan 23:40.
Jag har ingen aning om vad den heter. Men å andra sidan har jag ingen aning om så särskilt mycket nuförtiden. Idag har jag glömt bort vad det är för dag TVÅ gånger och jag har ingen som helst planering i mitt huvud.
Sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0