måndag tror jag

Om fem minuter ska jag gå ut i solen och lägga mig som ett ägg i en stekpanna. Åh, skönt. Imorse kom jag även fram till att det är bättre om jag springer EFTER frukosten, en timme efter ungefär. Idag skulle mitt liv som hurtbulle börja, och jag drack två glas vatten direkt efter att jag vaknat och gick ut för att springa. Och jag sprang. WOHO.
Men det kändes som att jag skulle svimma efter ett tag. Så jag ska äta och sedan springa senare imorgon.

Jag vill till second hand och köpa böcker.
Jag vill att någon ska ha grillkväll eller partäy.
Jag vill bada bubbelbad.
Jag vill ha pengar.
Jag vill bli brunare.
Jag vill spela in mina låtar.
Jag vill ha smoothie.

Det mesta kommer åtgärdas denna vecka.
Sådeså, pfft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0