just precis för en minut sen

Jag kan inte lägga upp en jättebra bilg på mig själv för att beskriva mitt lilla utseende. Visserligen kan det kanske vara lite spännande, men jag vill faktiskt ha en profilbild. Jo, det vill jag. Jag har inte kunnat ha profilbild på hur länge som helst, vafan är blogg.se's problem? Det går bara inte, den säger inte tillgänglig. Sånt här lackar jag verkligen på, jag LACKAR. Och jag dricker kaffe medan jag lackar. Tur, det gör själva lackningen lite lindrigare. Skulle kanske inte vara så roligt om mina föräldrar kom hem till en sönderslagen dator - av den anledningen att jag inte kunde ladda upp en bild. Men jag skulle nog aldrig på riktigt slå sönder en dator. Bara om den gjorde mig riktigt jävla förbannad. Då du.

Vi ska gå med hunden nu, jag och mamma. Sen ikväll ska jag nog kolla på en bra film. Jag vill verkligen ha ostbóllar, men jag har inga. Därför är det synd om mig. Idag har jag skrivit totalt två inlägg som innehåller ostbollar. Ostbollar. Mumma alltså. Jag antar att det inte blir något av det. Konsum stängde för fem minuter sen, varför jag nu vet det. Ödet säger sommar 2009. Jag säger bra plan. But still. Jag vill ha fett, nu. Chips, godis, ostbollar, tårta. Begär och frosseri helt enkelt, inget konstigt alls. 


Kaffet dricker jag ur en kopp som jag har köpt till mina föräldrar som det står kaffe i.

Helt plötsligt blev världen väldigt logisk, trots allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0