Vänta nu

Stopp och stanna.
Har man inget att videoblogga om ska man inte videoblogga. Varför vill man lägga ut ett "ehm... hihi... asså..." på en blogg för allmän beskådning? Åh. Jag blir så trött. Ibland förstår jag inte Sveriges cyberspacekändisar.
Jag förstår ju VARFÖR man vill videoblogga, det kan ju vara lite kul (jag peronligen skulle väl bara skämma ut mig men det behöver vi ju inte ta nu eller hur?) att visa sin peronlighet och låta alla ens miljoner läsare höra ens röst. Men då kan man väl prata om något viktigt eller intressant eller roligt. Folk tror att det är en improvisationsövning. Det är det inte. Sluta improvisera, skriv ett manus och skaffa ett kamerastativ. Och sätt dig för fan på ett lämpligt ställe.

För övrigt letar jag efter alla rabattgrejs från la redoute som jag kan uppbringa. Jojo, jag har löst mysteriet. Det var tydligen bara de svarta kängorna det var rabatt på, men bilden visade de bruna. Smart marknadsföring?
Men jag kommer vinna, på ett eller annat sätt.
De ska inte tro nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0