don't fucking tell me what to do

idag är jag sjuk, och det är väldigt synd om mig.
dock så är det ganska mysigt att spendera lite kvalitetstid med min lilla pärla.

i skolan blir vi södermöshade med dans, roligt men väldigt väldigt jobbigt. dock går det mycket bättre än väntat. i måndags följde jag mitt hjärta och drog tillsammans med elvira på klass på balettakademien, så jävla roligt att jag dör. house med en lärare som var hur skön som helst (OCH såg ut som en mörk cameron diaz) och sen hiphop med en lärare som hade en thang för waves. jaja, den var rolig den med. det här efter att vi hade dansat hela dagen innan och skulle dansa hela dagen efter. min kropp protesterade, men jag var galet lycklig på bussen. lagom lycklig igår när jag inte kunde röra mig för att jag hade så mycket träningsvärk. hehe.

jag är så sjukt taggad på allt just nu. imorgon börjar teatern. jag är på god väg med mitt projektarbete. nästa hekg är det läger på leidet med våra små teaterbarn. vi har en jätterolig satoriuppgift på teatern i skolan och jag kollar runt på massa college i NY mitt iallt det här. herregud va livet är fantastiskt.



i brist på andra bilder bjuder jag på en från när jag var i tunisien. jag skulleinte banga på att ha en sköldpadda. de är så jävla coola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0