GODKVÄLL FOLKET



Såhär ser min kväll ut. Underst i högen ligger samhällskunskapen (som borde ligga överst men bara för att jag inte prioriterar som man borde innebär det inte automatiskt att jag prioriterar fel). Över den ligger lite tavlor med öron som motiv i olika kreativa former. Fantastiska, men jag har faktiskt klippt ut dem ur en tidning och bara ramat in, så någon cred för konstverken kan jag ju faktiskt inte ta. Koppen fylls med glögg och kaffe om vartannat och datorn får jobba järnet. BTW är skydsplasten till Iphone det mest onödiga jag köpt i mitt liv, ramlade av efter två veckor. Bra plast. 300kr i sjön. KÖP INTE PLASTEN. Köp ett coolt skydd istället.



Nu när jag ändå håller på och bloggar kan jag ju passa på att göra reklam för dessa fabulösa diskhandskar. Den perfekta julklappen till flickvännen. Som ni ser är de gjorda för en prinsessa alternativt fashionista alternativt spårad emotjej, de passar helt enkelt alla! Diamantringen och fluffet kommer helt klart motivera kvinnan i era liv att diska mer och ge er mer tid framför TVn. Så knäck en öl och njut grabbar, och god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0