Godmorning snowflake



Nudlar och kaffe på morgonen sviker mig aldrig, det är den bästa starten på dagen.
För övrigt är det väldigt roligt när man ser lite kommentarer ploppa upp här och där, sluta inte med det tycker jag.

Jag går upp senare och senare för var dag som går. Det i sin tur leder ju till att jag måste göra saker fortare och fortare varje morgon. Men nudlar gör att jag sparar tid, de lagar praktiskt taget sig själva. Det är ena anledningen till att jag älskar dem. Den andra är att de är så fucking jävla goda. Att små spaghettistrån från Kina eventuellt Japan eller Thailand eller whatever kan smaka så gott? Damn.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv; haha, jo. Jag får försöka titta förbi :)

Det låter toppen! :) Får dra ihop något.

Ha det bra så länge grabben ;) Kram

2010-12-16 @ 10:41:28
URL: http://jaensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0