imkindabusy

Är inne i en brutalt slö period, ändå lyckas jag få väldigt mycket gjort. Eller så. Det känns bara mycket intalar jag mig ungefär 28 gånger om dagen. Det funkar faktiskt. Idag var en sån där måndag, som har blivit så himla fina de senaste veckorna. Måndagarna innebär alltså att jag kommer till skolan, har kör och sen har jag planerat att jag ska få sjuhelvetes mycket gjort med mitt projekt. Jag hänger runt med fina männikor i skolan istället. Sen när jag kommer hem vid 17-ish tar jag mig i kragen och pluggar. Så fint så fint. Kommer förmodligen sluta med att jag gör något helt annat. Men snälla, hakuna matata betyder inga bekymmer. Och det har jag faktiskt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0