LADI

Hej världen.
Igår kväll blev inte som tänkt men det var väldigt roligt trots allt. Alltid detta irritatzione, haha. Tror aldrig vi kommer kunna släppan det ordet, det är fantastiskt. Började hemma hos Jenny, från det ena Dovas till det andra till McD och sen världens fluffigaste täcke. Så grymt.

Som vanligt tappade jag bort mina örhängen. Jag trodde jag hade tappat mina vantar också, men de låg i jackan som tur var. Det jag inte gillar med att vara ute på vintern är att man måste ha så jävla mycket grejer med. Sjalar, halsdukar, vantar och mössor. Fast ingen mössa för mig med min fräsyr men ändå.

Idag är en sån där dag då jag dricker mitt kaffe, lyssnar på musik, städar och luffar runt. Och jag dansar till California Gurls. Hör jag den kan jag liksom inte göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0