Lugn

Det här med att göra ingenting är något man totalt underskattar när man har alldeles för mycket som man vill göra. Man hetsar runt som en idiot, dagarna flyger iväg och det är lite som ett race där man ska hinna så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt. Man ska helt enkelt vara en övermänniska med 48h-dygn.

Nu har jag efter maten sovit middag, druckit kaffe, slökollat på dålig TV och suttit vid datorn och spelat in musik. Sånt där man aldrig hinner för att man aldrig har tid. Så jävla skönt. Så fett jävla as-skönt. Jag ska göra ingenting lite oftare tror jag. Eller, jag vill gärna tro det i allafall. Efter jul kommer jag kuta runt som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0