SUNDAY

Idag har jag lämnat tillbaka en bok till Stadsbiblioteket som jag inte ens har öppnat och för det kalaset betalade jag 45kr. Känns som att det var pengar man kunde lagt på ngåot bättre än att vara senil och lat, men vad gör man. Annars har jag faktiskt varit duktig och köpt julklappar idag. Alla dessa julklappar. Men det ska bli mysigt med jul måste jag ändå säga. God mat, vara fin och träffa gammelsläkten. Oh ya.

Jag köpte en julklapp till mig själv idag också. Världens finaste tygpåse. Jag har inte fotat den så ni får fantisera om en beige typpåse med Sesame Street på. Oh ya. Sen åt jag två cheese på McD. Bara en sån grej liksom.

Trots det faktum att jag faktiskt har gått på jullov (hörde jag hallelujha?) så ska jag träffa mina fina vänner ikväll för att repa projektet. De är helt fantastiska som ställer upp för mig. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0