TISDAG IGEN

Idag känner jag mig taggad, produktiv, livsglad och idérik.
Och asförkyld. Jag fattar inte hur jag lyckas med att bli förkyld. Min mor skyller på mina kavajer och mina skor med knappa sulor. Jag skyller på högre makter som vill mig illa. På fredag ska jag vara frisk däremot. Då är det saminamina waka waka med firande av SISTA HÖSTTERMINEN I GYMNASIET. Helt fucking stört.

Igår var det luciatåg för hela slanten. Från det ena till det andra. Från 60 pers till 4. Haha. Men det var fint oh så fint. Nu kan man gå på bio i vår också, bara en sån sak liksom. Jag kommer nog sakna lucia i skolan nu, bara för att man inte kommer ha det mera. Jag har inte riktigt fattat att man snart ska ut i den stora bubblan och lämna den lilla trygga bubblan man har befunnit sig i tills nu. Men det får komma senare. Ikväll blir det chips och desperata hemmafruar, som varje tisdag. Förmodligen den enda rutinen som jag verkligen heligt inte bryter i min vardag just nu.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ÅH, Lucia är ju alltid så fint :)

När, var, hur har ni avslutning? Skulle va kul att se spexet (a) hehe.

KRAM

2010-12-15 @ 14:30:46
URL: http://jaensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0