ONSDAG

Idag var jag enbart i skolan för att det var jullunch och man fick inte ens lite gravad lax. Tack för inget Tibble. Tur att jag hade fint sällskap som bjöd på både sång och skratt i allafall. Mina fina vänner alltså, oh så fina.

Bortsett från det har den här dagen varit riktigt fin. Efter skolan åkte jag och Pia till stan för att handla julklappar, och det var så fint så. Vi började med att fika hemma hos hennes toppenmysiga farmor för att sedan dra vidare till Urban Outfitters. Så mycket saker. Så mycket begär. PÅ SAMMA STÄLLE. Vi dog en skvätt. Det måste nog vara STHLMs bäst inredda butik. Kristallkronorna i taket gör att jag aldrig vill gå därifrån när jag väl har kommit dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0