Go onsdag go

Tjohej nu ska jag laga mat, fläskfile och kyckling med tillbehör. Idag ska jag äta massor är planen. Ikväll blir det definitivt varma mackor med tre kilo grillkryddad ost, YUM! Sen ska jag försöka välja ett ämne att skriva uppsats om i historian, läsa på samhällskunskapen och sjunga mina låtar jag har tills på tisdag. Juste, nästa tisdag menar jag, det är ju för sjutton gubbar lov på tisdag. Och det är redan torsdag i min hjärna.

Något i mig börjar klia när man pratar om tatueringar också, jag ska verkligen tatuera mig i år men VAD ska jag BÖRJA med? Herregud. Mina i-landsproblem växer. Klippa mig ska jag göra också, men hur och var och när? Kanske att man ska färga håret lite coolt. Jag känner att det skulle vara kul att göra något man måste fixa med, för jag är ju lite fixig av mig. Så.

Idag kändes det nästan som att det var vår, särskilt när jag gick med pia mot bussen och sen när jag gick över bron vid roslags näsby. Jag hade mina gröna frankrikeglasögon på mig. Då var det vår. 

8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0