leva livet nu ska jag plugga samhäll

Jo, jag vill blogga.
Nu har jag suttit och sugit på den här karamellen i flera dagar, och ja. Jag har kommit fram till att det kan vara ganska trevligt tidsfördriv och något sorts ventilationssystem jag kan använda vid behov. Jamen visst.

Så. About stuff.
Jag funderar på att skaffa ett nytt mobiltelefonsabonnemang. Dock vet jag inte ritkigt vad jag vill ha än. Q-kompis känns ju ganska nice, men då skulle det ju vara kul att ta en så man kan ha trådlöst internet på mobilen OCH en ny mobil. Proquedi varför är jag inte rik?
Sen ska jag tydligen göra någon liten samhällskunskapsläxa idag. Oh right.

Annars fyller jag arton om en vecka, ska vara med i treornas uppsättning Jekyll&Hyde och börjar bli lite förskyld. Mycket förskyld men samtidigt mycket glad kille med andra ord.

Blåkoppa. Vårat vokabulär växer, fantastiss hoho.

(SKREVS IGÅR, PUBLICERADES IDAG. WOW)

Kommentarer
Postat av: mållie

Alltså, varför säger du inte till att du bloggar? Mongo. PLUS, att senast jag kollade så stavas förkyld utan S. Ja, jag är besserwisser idag, and you know you like it. PUSS!

2010-02-26 @ 22:28:58
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0