love lockdown

jag är inne i någon sorts poetiskt skrivarperiod blandat med dunk-fest musik.
känns lite roligt, då man någonstans känner att det inte alls passar ihop.
ikväll är verkligen den där kvällen då jag borde sätta mig med gitarren och ett glas vin ute.
eller kanske en drink?
nej, vin är med poetiskt och det är ju faktiskt en mycket snyggare bild i huvudet med ett glas vin.
hm, synd att man inte hade en såndär takvåning med takfönster och en stor vit alternativt svart flygel.
då skulle jag placera mig där och spela.

jag börjar få insperation till musikskrivandet igen.


Kommentarer
Postat av: Sara L.

Åh, får jag vara med dig? Det låter som en sådan där fantastiskt trevlig afton som man alldeles för sällan stöter på.

2010-05-12 @ 19:01:25
URL: http://myheartneversays.blogspot.com
Postat av: Bumpy

ååh, som skrivit i mitt fina sms till dig idag - vill att du ska spela & sjunga för mig snart igen! :D haha, och träffa dig, herregud, vad jag har behov av det. Dock rusar livet på lite för fort och med för mkt just nu :/ Men vi får höras vännen!

För övrigt lät nlägget något otroligt vackert :D Precis så vill jag också ha! haha :) och garvade lite åt vin-grejen, håller med, vin är helt rätt i detta syfte. haha! VI HÖRS KANONBRA , puss <3

2010-05-12 @ 22:53:19
URL: http://alxs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0