20:37 tuesday

Oj va stolt jag är över mig själv. Jag har börjat med bildanalysen och är inte jättelångt ifrån färdig, och klockan är bra halv nio. Jag har skrivit ett fult protokoll också, för det hade jag ju tydligen lyckats glömma. Kvar av den här dagen är att kolla på Desperate Housewives och käka ostbollar, ringa Erika och sova.

Juste idag var det snökaos också. Kul att det här ska bli den kallaste vintern på 100 år. Asså, fatta hur lång tid hundra år är, och fatta va kallt det har varit vissa vintrar! FATTA HUR KALLT DET KOMMER BLI!
Det bästa var starten på den här vintern. Jag halkar i backen till Roslags Näsby Trafikplats. Första riktiga vinterdagen lyckas jag ramla. Skönt.

Annars är jag mest facinerad över hur man kan vara så nöjd över vilken ordning man fått efter en storstädning tills man inser att man har tappat bort sin almanacka i allt städande. Way to go.

Kommentarer
Postat av: Bergenwallaren

Kul att jag läste: binladinmysen istället för bildanalysen x)

2010-11-11 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0