FUTURE SEX LOVE SOUND

Hej och hå. Idag har jag ju som sagt jobbat och det gick superbt. En tant tackade så mycket för hjälpen och för det trevliga bemötandet. How good am I? Oh yeh. Det var också väldigt roligt när en av de dansande tomtarna var helt jävla crazy när man startade den, det var en dansande tomte men typ på droger! Jag och kunderna hade väldigt roligt åt det.

Jag hittade en jättesnygg halsduk på weekday cokså som jag faktiskt funderar på att köpa. Den sa liksom kom och köp mig och jag kom fram till den men lyckades hejda mig själv. Men nu vill jag förstås sitta invirad i den, och var är den? PÅ WEEKDAY. Kul.

Och, på riktigt. Te är INGENTING jämfört med kaffe klockan lunch när man vill ha sitt lunchkaffe och det bara finns yellow label tea. INGENTING! För det första är te utan varken mjölk eller socker STRÄVT. För det andra, är det inte kaffe, det ser ut som kiss. Jo, te ser ut som kiss OCH smakar som kiss med jämna mellanrum. På vägen hem såg jag en spya också.

Nu däremot ska jag söka på någon indiangrej jag ska prata om på engelskan, jobba med mitt PA, läsa religon och rädda världen från svält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0