GO DAG

Jag kom på den geniala idén att eftersom mina päron är lite svårövertalade kunde jag och min syster fly landet när det är som kallast till varma stränder och paradis och paraplydrinkar. Det skulle bli helt fantastiskt. Ett litet problem är dock att det kostar 45 000kr att åka till Thailand!!! Vad är det för idiotiskt skit? GRRRR JAG BLIRRR SÅ UPPPPPRÖRRRRD!!!!!! Jaha. Så min fråga till er är förstås, hur i fucking fuck kommer man till Thailand utan att betala dessa enorma summor? (prostitution är INTE ett alternativ).



Kolla bara. Tänk att jag sitter i den där lilla båten till höger. Va fint det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: Lövhögen

Jag försöker också lista ut en plan att komma till ett varmare ställe.. funderade på prostution, MEEEEEEN kanske inte. Om du kommer på något bra alternativ får du gärna skvallra! hah

2010-11-11 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0