hej

Morgonen var ett skämt.
Jag vaknar en kvart innan bussen ska gå, ett attackuppvaknande utan dess like. Springer upp, mamma fixar bussfrukost, jag vet inte vad jag gör, tar på mig tar av mig det passar inte vilken väska ska jag ha och ett panik. Det hela slutar med att jag har hälften av danskläderna på mig, hälften i väskan - som för övrigt är en ful ryggsäck, springer till bussen med trollhår och fattar knappt vad som är fram och bak. Till råga på allt, när jag tar upp min påse med maten i har termosen läckt ut all saft. Som tur va var min macka inplastad.



Men jag var glad idag ändå. Det har faktiskt varit en bra dag, bortsett från morgonen. Ikväll kommer jag förmodligen äta chips, kolla på desperate housewives och plugga. Jag måste verkligen plugga, jag kommer inte undan idag. Dels för att jag har prov snart och dels för att jag måste verkligen komma vidare med mitt projekt. Allt ska komma i en klump. Jaja.

(BTW så är sniglarna i Flushed Away helt fantastiska).

Vi kanske ses sen. Later bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0