Hello again blog



Jag blev spontanbjuden på middag hemma hos fröken Nyström idag, mycket trevligt måste jag säga, vår korvstroganoff var så god att jag var så mätt på Konsum att det bara var att gå rätt ut ur affären för att jag var så mätt. Jag kunde inte ens titta på mat, så mätt var jag. Så jävla gott. Mer spontanmiddagar åt folket!



Här är hon igen, fröken Nyström. Funderade på att hålla hennes identitet hemlig, men ångrade mig snabbt när jag bara kände att den här fina bilden helt enkelt måste upp i cyberspace. Jag trodde vid ett tillfälle att hon skulle bryta av min Iphone på mitten idag, hon panikfotade mig samtidigt som jag försökte ta min telefon. Vi lyckades undgå en avbruten Iphone tillslut i allafall. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0