HELLO SUNSHINE

Klockan är fyramen det känns som att den är sex. Konstigt det där. Ställa om klockan helt plötsligt. Jaja.

DET DU MISSADE:
*PÄ sov över tisdag till onsdag, bastubadande och kollade på DH och hade allmänt mysigt. Ostbollar och guodis och en bad och en bast. Mys.
*Onsdag, vaknar av besök från mormor och morfar, jag och PÄ äter frukost framför AFV och skrattar/ajar oss när alla gör så klantiga saker (en kille ska hoppa på en båt men missar liksom med ena benet och får båten, ja, mellan benen...). Vid tolv åker Pia hem och hit kommer Anna och Hanna med Frödinge och jag bjuder på te och sen tar vi igen förlorad tid, vilket vi gör alldeles för sällan så trevligt som vi har. Vid tre får jag skjuts till Grillen, jobbar och sen var det TEGEL. Ojojoj, vi hade riktigt roligt alltså. Haha.
*Vid två på torsdagsmorgonen blir jag och Pia hämtade vid Täby C och sov hemma hos henne, vaknade vid tio, åt en superfrukost, drack kaffe, lallade runt och sen åkte vi in till stan. Eller ja, Sundbyberg. Tygaffär, gigantisk. Sen åt vi på SUBWAY för tjugofem kronor och jag råkade kasta en påse med skräp i på en främling på tunnelbanan. Tur att vi alla tre skrattade, trots att han låtsades som ingenting men jag såg att han skrattade bakom sin hand (som genast flög till munnen för man får faktiskt inte ha roligt med folk man inte känner, VI BOR I SVERIGE!!!!!!!) Haha, väldigt roligt i allafall. Jaja, sen kollade jag in lite affärer på drottninggatan, åkte hem och sen på teater. Så fina små teaterbarn kan vara. Hoho.

Idag har jag haft en slapparmorgon till att börja med, åt frukost med mamma sen tog vi sällskap ner på Rimbo och där skildes vi åt, jag GICK till teaterförrådet där jag och Erika hittade massa massa bra inför den lilla pjäsen. Och nu är jag här vid datorn, fick just reda på att jag ska jobba imorgon och det var ju skönt med lite pengar. Ska försöka städa iordning lite, göra lite nytta och ikväll kolla på SCREAM 2 (är den ens bra?). Ska i allafall käka lite chips och grejer. Och bada kanske? Borde skriva en att-göra-lista. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0