igår lördag tepåse hej

Jamen tja. Igår jobbade jag. Hela dagen. Verkligen. Uh. Jaja, det är bra att tjäna lite pengar i allafall, dåligt att vara så korkad som jag ibland. Men saker och ting tenderar ju att lösa sig bra i slutänden i de flesta fall i allafall. Ehe.

På jobbet var det dock en sak som gjorde mig så himla glad. Jag stod i min ensamhet och drack kaffe, och utanför ser jag en tant i en permobil köra förbi. På permobilen sitter en pulka fastsurrad och på pulkan sitter en överlycklig liten pojke. Jag tyckte det var så fint. Och så otroligt smart.

Efter jobbet träffade jag Erika, och som vanligt hade vi alldeles för mycket att diskutera. Och dissikera. Hehehe.





Lite som en voodoo-docka, fast värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0