iphone4

Igår kväll tog jag beslutet. En Iphone4 it is. Ska fixa idag, OCH då kanske det kommer upp fler lite halvdassiga, men ändock fler bilder på den här bloggen!

Igår kväll blev det sådär jobbigt också. Ligger och ska sova, går inte fett bra. Jag blir som vanligt irriterad för när jag inte kan sova börjar jag tänka och då börjar jag tänka på en så jävla dassig sak som min engelskaredovisning. Mitt i allt det här kommer jag på en jättebra struktur till den. Beslut: Ligga kvar och kanske somna om en minut eller två ELLER gå upp och skriva ner skiten. Såklart var jag tvungen att gå upp och skriva ner skiten. Sen kunde jag inte somna igen. Vilket resulterade i att jag hade vissa svårigheter med att ta mig upp ur sängen igår. Tack.

Borde klä på mig, packa väskan, göra mig snygg och dra till bussen. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0