NOVEMBER-HOLIDAYS

För det första, jag blir väldigt irriterad när saker och ting inte är som man trodde och man blir besviken och arg. Särskilt när det har med pengar att göra. För det andra ska jag ringa och lösa situationen idag. Väldigt bra av mig. Jaja, strunt samma, sånt här skit är inge roligt att läsa om, så här kommer créme de la créme:

Jag har kommit fram till vad jag ska vara mär det blir dags att klä ut sig i samband med det här Halloween. Jag har bäddat rent. Jag har mer pengar än vad jag trodde. Min mobil tycker inte om mig längre. Jag åt massa chokladpuddig med Anaya igår. Och massa pesto. Jag ska vattna mina blommor. Jag kommer inte riktigt till skott med att ringa till DI. Det är väldigt skönt att ha lov. Det är väldigt irriterande när man kommer på att man har lite mer att göra än vad man tror. Jag taggar inför onsdag och tegel. Jag taggar inför torsdag och presentutdelning.

Men det jag taggar mest för just nu är faktiskt att jag ska träffa min kära Pia idag, det komer bli en himla fin dag och vi ska gosa och snuffa och whillewetta. Och allt sånt där fint. Innan dess ska jag dricka upp min humogus-size kopp med kaffe. Min kattkopp och min pä. Rawr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0