OH LA LA

Gårdagen var galet trevlig, spenderades med syster först på mässa där det blev till att ta aurafotografi (bland det coolaste jag varit med om) för att sedan gå på väskjakt å systers vägnar. Vi hittade en som var perfekt, som hon köpte. Den var så perfekt att mitt eget shoppingbehov stillades en aning av hennes inköp. Sen gick vi in på ZARA "en snabbis" och det slutade med att vi provade jackor för glatta livet och syster köpte en grymt snygg jack-koft-sak med mysigaste luvan i världshistorien. Jag bara provade massa saker och dregglade.

Somnade typ 21:00, som tydligen var 22:00 egentligen. Så onödigt det här med at ställa om klockan känner jag. Palla.

Avatar är för övrigt fan så jävla fetbra att jag dog några gånger om när jag såg den i lördags kväll/natt. Jag var helt ställd efteråt. Hysterin om filmen är inte längre att mysterium. Den är fantastisk.

Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG VET! guuuuud, jag var också helt ställd efteråt! SÅ BRAAA FILM! Creepar lite på din blogg, för o få lite update. Emelia har tatuerat sig. Julia har tatierat sig. Har du ngra hemlisar jag har missat vännen?! Haha, I want a tatooo u knowwww, but will have to wait til after my yearrr... How about you? Btw, så är Avatar på tv;n här nere nu, min värdpappa & jag ser den! Har annars läst mitt manus till audition till musikalen som e nästa vecka, ska nog söka till en roll som en lite flirtig classy tjej, haha. eller ngt annat. En roll vill jag banne mig ha iaf! Haha, MISS YOU HOMIEEEEEEEEEEEEEEE, kärlek till min fina vän där borta! Btw är de sol o varmt här! Kom hit istället för Thailand! ;) ;) ;) Hahaha, no, but I miss u! <3

2010-11-08 @ 23:16:14
URL: http://allieinusa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0