Plastdjävuls

Alltså. Plasten man har på sin Iphone för att skydda den mot eventuella framtida incidenter (fan va ni är äckliga om ni tolkar det där på något konstigt sätt) är fan inte fin. Det är bubbligt och den har inte lika snygg glans. Om den inte håller måttet inom 24h åker den av, that's it. Jag kan inte leva med att min telefon ska vara ful. Eller okej, ful är väl kanske en överdrift. Ehe.

Jag vill helt enkelt komma till hur irriterande det var att få på den där plasten. Det var ju ett helt jävla projekt i sig! Tvätta händerna, spraya fingrarna med toxic spray och plasten likaså, fästa plasten och leva sitt liv var tydligen svårare än jag trodde. Den är verkligen bubblig nu. Aja.

DÄRFÖR kan jag inte lägga upp bilder idag. Den måste "vila" i några timmar. Kul för den. Jag måste också vila snart, är fan helt slut efter dagen med engelskaredovisning, rep och teater. Herre. Tröjan jag har lånat av Linn kommer hon för övrigt inte få tillbaka förren jag har en egen. Den är så fin och mysig. Riktigt höstig och perfekt om man vill vara sådär oansträngt oförskämt snygg. Tack Linn, den är min nu.

(Idag vaknade jag för övrigt av FUCKING KYRKOKLOCKOR?! Jag hade verkligen ställt in ljudet på vanligt alarmljud, och klockan 06:00 är det ett helt jävla klocktorn på mitt rum? Jag har inte riktigt återhämtat mig än).

Kommentarer
Postat av: Linn

Jasså? pffff!!!

2010-11-17 @ 10:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0