skelettring&sånt

Helg. Fantastiskt. Lord.

Nu sitter jag och bara känner hur skönt det kommer bli att hoppa i badet om några minuter, för att sen poppa en påse popcorn och krypa ner i en renbäddad säng. Det är nog det bästa som finns.
Jag borde ju vara ute på någon fancy klubb ikväll men så blir det inte, jag ska jobba och tjäna cashiere imorgon och man brukar inte ha de bästa jobbardagarna dagen efter fezten. Så det blir myskväll á la moi ikväll.
Eftermiddagen har spenderats på Beyond Retro och jag har provat en hel del galet snygga plagg, jackor och boots. Beyond Retro, åh vad jag gillar det. Sen blev det kontrasternas kontrast på rocker/punkersaffären några dörrar bort och där minsann hittade jag en superfin ring som fick följa med mig hem! Väl hemma lagade jag mat till mig själv och kollade på TV. Intresseklubben antecknar, men så roligt var det i allafall.

Funderar starkt på att köpa en Iphone4.

Att nämnas ska och vara att en väldigt väldigt fin och galen vinkväll ägde rum i onsdags. Det perfekta avbrottet mitt i veckan. Det tycker jag vi gör om, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0