yiruma

Lyssnar på Yiruma och ska plugga lite religion snart. Alldeles alldeles snart.
På fredag ska jag ut och partaja, det kommer bli så galet bra. Jag har det på känn.

Annars har jag städat lite och pratat i telefon. Ätit tacos till middag och hittat ett par jättefina gröna hänglsen som jag inte köpte. Mest för att de inte var på REA som allt annat på just den väggen var. Kände att det var lite taskigt mot mig. Imorgon hoppas jag på att kunna köpa ett par sjukt snygga plagg inför fredagens utgång. Jag förtjänar verkligen det. Det visar sig hur det blir helt enkelt.

Att fota ner i saker är fint tycker jag.





Första bilden är Jessicas tröstgodis. Andra bilden är kaffe hos syster. Man minns så mycket bara genom att ta lite bilder. Och minnas är fint.


Kommentarer
Postat av: jessica

tröstgodis <3

2010-12-05 @ 01:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0