I GOT ON THE BUS, YOU LOOKED AT ME I LOOKED AT YOU AGAIN AND AGAIN AND AGAIN. WHAT´S YOUR NAME?

Det var inte igår en kväll spenderades hemma med att bara äta middag, småplocka lite här och där, eventuellt basta och ta hunden på en promenad. Och äta ostbollar. Jävlar va trevligt.

Dock blev jag asförbannad imorse. Jag springer till bussen, vilket blivit en dålig vana på senaste tiden. Jag hinner i tid, väntar, ser bussen komma... Och köra förbi? Va? Skämtar du med mig? Jag antar att det kommer en extrabuss men hor-SL är ju uppenbarligen helt jävla pantade. Tack liksom. Tur var så visade det sig att jag inte missade någonting viktigt, utan bara fick 45 min extratid för tedrickande och sånt där trevligt.

Förresten kollade jag just på ett klipp, en debatt med SD. Jag ska inte kolla på sånt, det är dåligt för mitt hjärta. Jag blir så himla arg, han den där Jimmy Åkesson är ju helt dum i huvudet.

HAVE A VERY GOOD NIGHT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0