MIX OF GLITTER AND SOME ROCK N' ROLL

Nu var det en vecka och sex dagar sen jag bloggade. Det var det första blogg.se visade mig när jag loggade in. Gud va mycket det hinner hända på en vecka och sex dagar.

Jag är numera ägare till den snyggaste ringen som finns och den snyggaste mössan som finns. Köptes på rimbomarknaden, den legendariska som jag och pia gick på istället för att gå till skolan. Vi var faktiskt sjuka. Det var en väldigt fin dag det gose. Jag införskaffade två ringar till och en munk också. Och jag är så jävla glad att jag verklgen köpte ringen, och att min fina mamma köpte mössan till mig. Som sagt, väldigt fin dag, fina saker och fina människor.

Efter det har jag druckit massa vin, varit ute på massa trevligheter både i storstaden och lillstaden, gjort alldeles för lite av det jag borde göra och alldeles för mycket av det jag känner för den här sekunden. Jag har jobbat och tjänat pengar, som troligtvis kommer spenderas på nya skor och annat trevligt. Shottat en och annan shot för mycket, dansat, druckit kaffe, ätit chips, skaffat ett par jeans som inte är jeans MEN som inte har något hål i sig.

Och massa roligt.

Idag har jag spelat i vår caféteria tillsammans med andra från klassen, druckit kaffe, ätit chips, gjort tzatziki med mixen vi köpte i grekland, lyssnat på robyn och geggat i korridoren alldeles för länge. Kvar av dagen är att skruva i två lampor, bädda rent i min säng, planera massa RUT-grejer, tvätta, skriva loggbok och spela sims3.

OCH jag har köpt såna där gammeldags karameller som äldre människor alltid brukar ha, som är i en sån där liten färgglad plåtburk. Ska ha den vid datorn. Detaljer baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0