RAISE YOUR GLASS IF YOU ARE WRONG IN ALL THE RIGHT WAYS

Ursäkta den asdåliga uppdateringen.

Här kommer livet. Idag har det varit en väldigt rolig dag måste jag nog ändå summera den. För större delen har jag nämligen spenderat med ingen mindre än fantastiska PÄ i stora staden S, blivit klämd i X antal tåg/tunnelbanedörrar och köpt en väldigt fin present till MYSTERYWOMAN. Alla tåg ville att vi skulle missa dem. Jag försöker leka spuerman och ska liksom pressa upp dörrarna, lättare sagt än gjort, flyger in i tåget och ja. Tjena. Vi har haft jävligt kul i allafall.

Det slutgiltiga målet var Moderna Museét, TYDLIGEN skulle vi få massa uppgifter och lalala som vi skulle göra där. Sen gick jag och Emelie en sväng på TOPMAN och HM. Nu har jag druckit vin och snackat skit och ätit fantastisk god mat.

Helgen kommer spenderas med jobb, halloweenmiddag och mässor. Förmodligen blir det ingen utgång som jag hade planerat men vad ska man göra när man får jobb liksom. Jag ska ut på wednesday nästa vecka så jag får väl köra då istället, haha. För nästa vecka är det ju ett sånt där höstlov. Hjälp vad tiden går undan. Fattar ingenting. Försöker övertala mina päron att vi ska dra till thailand eller london, their treat. Går sådär.

MINA SNYGGA HÄNGSLEN SER UT SOM SKÄRP! Hängslen är lite min nya grej. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0