COME ON GET IT ON AN' ON AN' ON AN' YEAH

Jag har hittat två stycken ringar från ASOS.com som är fett grymma. Jag pallar typ inte för att de är så grymma. Funderar på att faktiskt beställa de rackarna. Såna där ringar som går över flera fingrar tycker jag ju väldigt mycket om. Ringar över huvud taget faktiskt, men särskilt såna ringar. Och solglasögon.

Imorgon är det genrep för modellgrejen i Stockholm. På söndag åker vi till Skövde och rockar som få med våra snygga hår. Ska bli så jävla awesome! Jag är galet taggad.

Nu ska jag väl leka runt på internet en stund som kommer bli lite för länge och sen försöka analysera klart den där engelskan en gång för alla. Det är ju trots allt imorgon det ska vara färdigt. Funderar på att käka lite hårt bröd till. Hårt bröd är så jävla underskattat, jag säger då det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0