21:44

Skriv ner mitt liv på din kropp med mitt finger.
Gör vad du vill.
Öppna helvetesgapet för kärlekens skull.
Landa mjukt.
Fördöm alla som fördömer dig.
Ett öga för ett öga.
Låt kallvattnet från duschen skölja bort sorgen.
Det behöver du nog.
Det behöver du nog.
Det behöver du nog.

Samtidigt tappade jag vinglaset i golvet, tusen glasbitar och jag var helt tom. Det var som att någon blåste ur min kropp med ett hagelgevär, kopplade ur alla nerver och paralyserade mig totalt. Du började sopa och jag bara stod där, stod och tittade på hur du sopade upp min skit och hur jag inte brydde mig alls. Jag brydde mig faktiskt inte alls.

Låt kallvatnet från duschen skölja bort sorgen.
Det behöver du nog.

Kommentarer
Postat av: Sara L.

Jag älskar att du har börjat skriva mer igen.

2011-04-07 @ 12:08:01
URL: http://myheartneversays.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0