FRIDAY

Fantastiskt att folk över huvud taget hänger på min blogg längre. Men ni gör mig glad när jag tittar på statistiksiffrorna, mina små trogna läsare.

I allafall, dagen till ära inleddes med att repa inför CATS med Anna, helt hysteriskt och jätteroligt var det. Jag kommer vara så crazy i en scen alltså. Kom och titta, helgen den 5 maj och helgen efter det ger vi föreställningar som kommer bli det bästa du sett! Coolt. Annars har jag hängt på skivor, varit galen, äcklig och taggad, fantastiskt glad och trött så trött. Men oj vad det mesta bara lyser just nu. Bara några veckor kvar till dagen med stort S.

Idag spelade jag gitarr. Det var jättelänge sedan jag spelade gitarr sist. Jag har blivit ganska dålig på gitarr, men ganska bra på piano. Borde jämna ut det där lite.

Helgen är RUT. Fuck yeah, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0