sjuttonde/december

Nu är jag hemma igen från USA och det var helt sjukt härligt.
Så himla mycket miljarders miljoners intryck i tre och en halv intensiva veckor för att sedan nästan missa flyget till Sverige. Men jag hann. Har haft full rulle non stop sen jag kom hem och det kommer nog fortsätta så fram till jul, ska ju flyga vidare till Teneriffa redan den 27 december och sen direkt därifrån till Egypten. Man kan ju vila när man är död så att säga. Är fortfarande jet-lagged och vaknar vid 2 på natten, vill sova mitt på dagen och är oregelbundet hungrig för vi ligger helt plötsligt fem timmar framåt i tiden. Sjukt bah.

Men jag är så himla glad. För allt och alla jag har och för allt som kommer komma med allt spännande som händer. Fortsätter samla minnen och dansa framför spegeln, sjunga högt när jag är ute med hunden och fotografera med systers fina kamera så länge jag kan. Kommer få ta med min gamla ruttna till Egypten, MEN mina vänner, jag kommer ju vara SJUKT RETRO med min gamla kamera, så tro inte jag tappar stilen för det.

Tänkte bara sätta igång med det här med bloggen igen. Jag saknar faktiskt att skriva. Och det kan ju vara kul för de intresserade att följa med mig nu när jag flyr landet osv osv. Men tills dess ska jag njuta av Svea jul och önska att det faller några flingor innan julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0