tjugoåttonde/december

HEJ HOPP!

Framme i Teneriffa nu (eller ja jag kom ju fram igår men you get the drill bah), och har haft det toppen sen jag kom hit! Att stiga av planet och inse att jag får börja ha sommar redan i slutet av december var inte direkt något som gjorde mig ledsen heller.

Har träffat mina toppfina kollegor, igår inkvarterade jag mig i mitt rum och sen hade vi det bara sjukt trevligt på kvällen med sangria och film osv osv. Orkar inte att Bridesmaids ska vara så rolig att man skrattar innan skämten kommer. Ätit gott, sovit gott, haft bra rep och promenerat lite här i området har jag minsann gjort.

Nu har jag lite paus, ska tillbaka till hotellet snart så jag hinner inte med att slänga upp några bilder just nu. Men jag kan ju säga att det inte är så fult med hav och palmer och det. Nänä, inte så fult.

Hoppas ni har det sjukt härligt och att det har kommit lite snö på er. Det är så tråkigt i Sverige på vintern utan snö.

HEJ HOPP!

Kommentarer
Postat av: Sara L.

Jag saknar dig redan, skrutt.

2011-12-29 @ 01:27:35
URL: http://myheartneversays.blogspot.com/
Postat av: marcus. m

Åh, fina Sara L. Saknar dig med. Rätt vad det är ska vi skypea, och hur fint kommer inte det vara? Så fint.

2011-12-29 @ 16:23:10
URL: http://headphoneflex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0