09.02.2011

Hej.

Jag är näst intill klar med min projektuppsats. Jag har varit på middag hos min fina syster och druckit kaffe. Inatt kunde jag inte sova, och jag blir alltid så himla arg när jag inte kan sova. Somnade cirka halv fem skulle jag gissa. Onice. Dock var det nice på vissa sätt för jag tänkte en hel massa, men när jag inte kan sova tänker jag för mycket och sen är det kört. Jag har verkligen insett att jag måste klippa mig och det är igår. Jag har börjat bädda sängen på mornarna också. Underverk. Jag ska försöka sova lite nu, så jag orkar med morgondagen. Snart.

Jag söker musikalhögskolan i Göteborg om mindre än en månad. Jag har inte valt låtar. Eller monolog. Jag har mest fokuserat på vad jag ska ha på mig. Prioriteringar.

Jag är inne i en period, en sån där kreativ period vilket jag nämnt tidigare. Det gör att jag tänker ovanligt mycket på saker som livet och får perspektiv. Det är när jag försvinner in i min egen värld jag får chans att sortera, rensa ut, spara. Nu jävlar är det sista slutspurten innan studenten och livet. Shit.

Juste, det jag egentligen ville säga med det här inlägget var att fiskarna jag köpte igår är döda. Fisken åt upp dem allihop. När man för en gångs skull försöker vara lite snäll. 145kr och fem små liv. Hoppas de har det bra, var de nu än är. Jag hann inte ens döpa dem.

Kommentarer
Postat av: syssling

alltså mördarfisken.

2011-02-09 @ 23:54:09
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0