det var länge sedan sist min vän

Senaste händelserna när man kommer in på min bloggs startsida (ni vet när man loggta in precis) är helt tom. Ungefär som händelserna i mitt liv den senaste veckan. Jag har varit jättesjuk. Det är så läskigt att ligga jättesjuk tycker jag, särskilt när man har 40 graders feber och man inte vet varför. Men nu vet jag varför, jag har lunginflammation. Rätt onice faktiskt. Har legat som en zombie. Zoomzzom. Men nu är jag vid liv igen, hoppas jag i allafall, dock är jag inte helt frisk. När ska man någonsin få bli helt frisk? Gärna imorgon tack.

Dock är det påväg åt rätt håll i allafall. Jag börjar bli inspirerad till saker. Att skriva, sjunga, andas. Fotografera vackra saker. Bli fotograferad för modemagasin. Köpa nya solglasögon.

Jag tror våren började komma medan jag låg och zombade mig. Det gjorde mig glad att vakna upp til solsken.

Kommentarer
Postat av: molly mumford

welcome back, my lovely zombie friend. <3

2011-02-06 @ 23:07:19
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0