fizzkk

Idag har jag varit väldigt produktiv. Jag har skrivit massor på min PA-uppsats, det finns numera hopp för mänskligheten (peppar peppar ta i trä, liksom). Jag har varit på musikalrep med mina kära idag igen och oj va det kommer bli fint. Men dagens finaste är nog att jag har köpt fiskar till min fisk, så nu har han kompisar OCH en provisorisk lampa vilket han inte haft på flera år. Han är så jävla förbannad på mig just nu. Men det struntar jag i, förhoppningsvis blir de kompisar. Om inte annat så vet jag faktiskt inte alls. Det finns bara ett alternativ.
Här kommer lite fizkk.

Så fin. En av mina fem kardinaltetror. De är liksom lite mer "lysande" i färgen, jämfört med en neontetra. Kardinal liksom, yeah yeah. Orka att jag ens bryr mig. Nu ska jag belöna mig själv och min duktighet genom att fortsätta plugga en stund till, och sen mina vänner, sen ska jag äta dillchips. ICAs dillchips. Hello. (BTW, grottan ni ser i bakgrunden, det är där Fisken ligger och tjurar just nu. Han har verkligen personlighet, min lilla fisk. Även om han är lite dum i huvet ibland).

Kommentarer
Postat av: syssling m.

Svar: Ja, det måste vi verkligen. Vilken himla söt fizkk du fick med dig hem. Har Mr. Butterfizkk ätit upp någon än?

2011-02-09 @ 11:05:50
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0