morning like sunshine like times like this

Dricker mitt svarta kaffe, äter mina egenkryddade nudlar och dricker ett glas vatten. Idag är onsdag, veckans onödigaste dag. Men, oftast blir onsdagarna väldigt mysiga på något vis, vilket är motivationen till att ens gå till skolan för att ha en lektion. Jag är skyldig Jessica 15kr också, så jag ska bli skuldfri.

Senare idag blir det till att boka klipptid. Kanske en secondhand-butik också, när jag ändå är i farten. Jag har varit jätteduktig med sparandet den här månaden måste jag faktiskt tillägga. Jag har bestämt mig för att jag ska unna mig själv en, eller kanske två saker i månaden i klädesväg. Något riktigt fint istället för att bränna pengarna på småskit. Sen ska jag spara ihop en stor hög med 500-lappar som jag ska ta med mig när jag åker till London. Där ska jag inte spara.

Kommentarer
Postat av: deprimerad syssling

så jävla glassigt.

du är bäst.

jag tackar alla högre makter (och din mor och far) för din existens.

2011-02-16 @ 15:20:20
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0