TIZDAG

Alltså, igår när vi (läs; alla utom jag för jag fick bara titta) repade insåg jag en sak.
Mina musikalkompanjoner är helt väck. Kompletta cpn. Men det är därför jag älskar dem. Åh de är så fina fina fina. Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig utan er efter den 26 maj. Inte en jävla aning.

Nu ska jag koka kaffe, sen ska jag försöka få något gjort med den här uppsatsen. När jag har varit sjuk har jag inte kunnat göra någonting, inte ens den. Så ja lite småstressad ska väl erkännas att jag kanske är. Men jag försöker vara lite hakuna matata med det hela. Det får gå som det går.

Den 8 mars söker jag till Artisten i GBG för övrigt. Helt plötsligt, ett mail senare, var det på riktigt.

Kommentarer
Postat av: linnylinnlinn

<3<3<3

2011-02-08 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0