hej

Just för tillfället och sen en tid tillbaka har jag inte alls haft tid eller lust till att blogga. Jag har så mycket som händer och snurrar i mitt huvud att det inte är riktigt klokt. Projektet jag har jobbat med hela hösten ska redovisas på torsdag, och det är till 99% därför jag har varit så oengagerad i allt annat. Det känns så overkligt hela grejen och nu på torsdag ska publiken sätta sig och vi ska gå ut på scenen. Jag har varit rädd, taggad, orolig, trygg, frustrerad, cool-lugn och galet nöjd i en bergochdalbana utan dess like. Förmodligen är det så man håller på när man gör sånt här, när man ska visa upp saker som ligger en liksom innanför huden på ett annat sätt.

Förmodligen kommer jag vara relativt off tills på fredag, då showen är slut. Kom och titta på torsdag halv åtta. Det är då det smäller. Och jag har förresten fått en våg av insperation som sköljde över mig och genom mig till en penna till ett papper, till ett nytt fantastiskt projekt. Men vi tar det lite senare. Nu ska jag sova och ladda upp för en vecka av massa föreställningar, ljussättning, rep och premiär. Lets get the party started and the roof rockin'.

Kommentarer
Postat av: molly mumford

Men blogga'rå!!

2011-01-19 @ 22:42:44
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0