Hej

Nyår. Så lyckat. Dock kan jag ju säga att mina nya skor inte var gjorda för att klättra i snöklädda berg. Knappt så att man är gjord för det överhuvud taget. Men upp kom vi, vi åt fantastisk god mat och gick på trevliga fester. Sista inbjudan till efterfest kom från William (random kille på buss) klockan 04:30. Då var vi påväg hem, han tyckte vi var påväg till Odenplan och försökte locka med oss med löften om sprit och bakispizza. Vi kände att vi var klara då, så det blev inget Odenplan. Hoppas du hade en rolig fest Wille.

Igår gjorde jag inte ett jävla ting, idag har jag redan fått flertal vettiga saker ur världen. Jag har verkligen svårt att äta frukost nuförtiden, så den jobbar jag fortfarande på dock. Men eftersom att simultanförmågan är på topp så kan jag göra flera saker samtidigt.

Idag kommer jag fira en födelsedag, ta en fika och förmodligen spendera natten hos en vän. Hon ska få rita lite på mig har jag tänkt, en liten skiss till min tatuering. Kolla läget liksom. Miwi, sen ska vi nog prata hela natten och skratta tills tårarna kommer. Det tenderar att bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0