TISDAG

Idag har nästan inget gått som planerat, men i slutänden när jag ser tillbaka på dagen var den här spontan-dan väldigt fin trots allt.

- Vaknade upp hos Emelia, tog bussen hem och insåg hur glad man kan bli när ett litet barn gör precis som man själv just gjorde, härmas i smyg.

- Druckit ofantliga mängder kaffe/te. Verkligen galet.

- Spelat massa piano. If I ain't got you.

- Ätit himla god middag, kollat på döTV. Kyckling-gryta.

- Pratat med Sara i timmar. Nyår, framtiden och kroppsutsmyckning/hår. Ja med mera.

- Lyssnat på en sjukt bra playlist med massa ny musica. Metric.

- Ätit chips, roddat morgondagen och badat.

Allt det där som inte gick som det skulle, det struntar vi i. För se så fantastisk en misslyckad dag faktiskt kan bli.

Kommentarer
Postat av: Sara L.

OMG OMG OMG! Du nämnde mig på din blogg. Nu känner jag mig lite häftig.

2011-01-05 @ 01:06:15
URL: http://myheartneversays.blogspot.com/
Postat av: molly

Uuuh, du har upptäckt Metric!

TAAAACK TOM.

2011-01-06 @ 20:14:06
URL: http://orangehoddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0