åtta/sju/tvåtusenelva

Idag är jag som en liten hemmafru. Diskar, städar, vattnar, tvättar, handlar. Passa huset kommer med vissa arbetsuppgifter, tyvärr. Men tydligen är det nåt som är lite mysigt med att känna sig duktig också. Jaja.

Klippte mig igår, blev så himla himla nöjd. Sen tog jag och Therese (min frisör) varandra under armen och gick på lunch, följt av jobbsökning och kvällsbad. Toppdag! Ni ska få se bild på håret va när jag har kidnappat min systers kamera, tänkte ha den på lån. Men hon vet det inte riktigt än. Hehe.

Ikväll blir det GERMAN hos Linn. WOHO!

Kommentarer
Postat av: Chrille

sv: Tusen tusen tack :D

2011-07-08 @ 13:30:15
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0