tjugonio/sju/tvåtusenelva

Jag har fått för mig att byta mail på mitt bloggkonto, vilket gör det mycket mer komplicerat än vad det tidigare har varit att logga in på bloggjäveln då jag ständigt skriver rättmen det är ju fel för det är gamla mailen. Hursomhelst har jag börjat läsa om Harry Potter-bokserien och den är ju för himla bra. Skönt att läsa också, var riktigt länge sen jag hade tid med det. Idag har jag annars vaknat, gått med hunden, träffat morföräldrar, varit jag-ska-göra-pass-stöd och nästan badat (ätit jordgubbar och grädde och cola på en brygga). Ikväll ska jag laga middag till min syster och imorgon ska jag jobba. Måste hinna fota lite också, min syster planerar på att sno kameran när de ska till norrland. Så himla dåligt. Ska försöka få henne att glömma bort det. Hehehe.

Sen har jag tänkt. Varför städar man automatiskt hela tiden när ens föräldrar är borta, och när de är hemma känns det jobbigt? Plus att jag vet vad jag önskar mig i flytta-hemifrån-present. Ett COOP-kort som fyller på sig självt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0