sunday

IDAG: Läst ut en bok jag borde skrivit en novelessay på för ungefär två veckor sen. Brutalt stolt. Fettobra bok. Tappar bort dagar för inlämningar för det känns helt enkelt inte så viktigt längre. Skivor känns viktigare, vänner känns viktigare, musikalen känns viktigare. Imorgon och på onsdag blir det skiva av. Damn baby. Måste komma på vad jag ska vara.

IGÅR: Jobbade, sen träffade jag min fina syssling. Vi glömde bort att det var earth hour för att vi hade så väldigt mycket annat att diskutera. Men man kan ju nästan säga att jag hade earth hour idag när jag har läst och läst och läst. Åt chips.

FÖR ÖVRIGT: Det har hänt så himla mycket sen jag skrev här sist att jag tänker summera det genom att säga att jag har haft fantastiskt roligt och stressigt och fantastiskt på samma gång. Tack alla ni som förgyller mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0